ÜLDTINGIMUSED
- Veebipoe soranora.ee (edaspidi – Pood) reeglid (edaspidi – Reeglid) kehtivad Kliendile, kui ta esitab selles veebipoes tellimuse.
- Kliendile ei anta võimalust esitada kaupade tellimust, kui ta ei ole tutvunud Poe Reeglitega. Kõigil juhtudel loetakse, et Klient on Reeglitega tutvunud ja nõustub nendega, kui ta enne kaupade tellimist kinnitab oma nõusoleku Reeglitega, märkides tellimuse esitamise ajal vastava märkeruudu. Klient nõustub, et esimese tellimuse ajal nõusoleku märkimisel märgitakse see automaatselt ka järgnevate ostude puhul. Juhul, kui Klient osaliselt või täielikult ei nõustu kõigi või teatud Reeglite osadega, ei tohi ta tellimust elektrooniliselt esitada. Vastasel juhul loetakse, et Klient on tutvunud ja tingimusteta nõustunud kõigi Poe Reeglitega.
- Pood vabaneb igasugusest vastutusest juhtudel, kus kahju tekib Kliendi suutmatusest tutvuda Poe Reeglitega, vaatamata sellise võimaluse andmisele, eirates neile antud soovitusi ja oma kohustusi.
- Poel on õigus reegleid muuta ainult olulisel põhjusel ja peab esitama muudatuse jõustumise kuupäeva, mis ei või olla lühem kui 7 päeva alates muudatuse avaldamisest Poes. Kliendi poolt enne muudatuste jõustumise kuupäeva esitatud tellimused täidetakse vastavalt varem kehtinud reeglitele.
- Õigus osta kaupu Poest kuulub: teovõimelistele füüsilistele isikutele, s.t täisealistele isikutele, kelle teovõimet ei ole kehtivate õigusaktidega sätestatud korras piiratud; alaealistele vanuses neljateistkümnest kuni kaheksateistkümne aastani, ainult vanemate või eestkostjate nõusolekul, välja arvatud juhul, kui nad käsutavad iseseisvalt oma sissetulekut või on emantsipeeritud; juriidilistele isikutele, keda esindab isik, kes tegutseb vastavalt selle juriidilise isiku asutamisdokumentidele; kõigi eelnimetatud isikute volitatud esindajatele, kes on esitanud dokumendi, mis kinnitab õigust tegutseda sellise füüsilise või juriidilise isiku nimel (volikiri, prokura jne).
TELLIMUSE ESITAMISE KORD JA TINGIMUSED
- Klient valib Poodi külastades endale sobivad kaubad. Vastavalt nende valikule moodustatakse kaupade tellimus. Kaupu valides kinnitab Klient, et tal on piisav pädevus sobivate omadustega kaupade valimiseks.
- Pärast kaupade tellimuse koostamist peab Klient sisestama valitud kaupade kohaletoimetamiseks vajalikud andmed: oma ees- ja perekonnanime, aadressi, kuhu kaubad toimetatakse, telefoninumbri ja lisateabe, mis võib olla oluline tellitud kaupade kohaletoimetamisel või arve väljastamisel. Pood kinnitab, et Kliendi poolt esitatud andmeid kasutatakse ainult kaupade müümiseks ja kohaletoimetamiseks ning arvete väljastamiseks, rikkumata ettevõtte registreerimisriigi seadustega sätestatud isikuandmete kaitse nõudeid.
- Klient peab valima ühe Poes saadaolevatest maksemeetoditest. Samal ajal saab valida Poe poolt pakutavate võimalike kohaletoimetamisvõimaluste hulgast kohaletoimetamismeetodi. Klient kinnitab ka, et valitud või määratud ajal nõustub ta olema tellimuses märgitud aadressil või seal on nende esindaja, kes saab kohaletoimetatud kaubad vastu võtta.
- Pärast seda, kui Klient kinnitab tellimuse, saadetakse see Poele. Tellimust loetakse esitatuks hetkest, mil Pood selle kätte saab. Tellimust loetakse siiski täidetavaks alles hetkest, mil Pood saab Kliendi poolt makseteks valitud asutuselt kinnituse tellimuse eest tasumise kohta.
- Pärast seda, kui Klient esitab tellimuse, saadab Poe süsteem Kliendile automaatselt e-kirja saabunud tellimuse kohta. Tellimuse täitmist alustatakse Kliendi makse laekumisel. Kui tellimust ei tasuta 7 tööpäeva jooksul, siis tellimus tühistatakse.
- Kliendi esitatud tellimus salvestatakse Poe andmebaasi.
- Kõigil juhtudel loetakse, et Klient on tellimuse esitamisega tutvunud ja tingimusteta nõustunud kõigi Poe Reeglitega, samuti kõigi muude tellimusega seotud tingimustega.
- Tellimus tühistatakse võimalikult kiiresti, kui Klient võtab Poega ühendust, kasutades Poes märgitud klienditeeninduse kontakte ja avaldab soovi Tellimus tühistada.
GARANTIID JA TOODETE HINDADE MÄÄRAMINE
- Iga toote üldised omadused on Poes iga toote juures märgitud. Toodetele kehtib nende tootja poolt antud kvaliteedigarantii ja/või aegumistähtaeg, mille konkreetne tähtaeg ja/või muud tingimused, sealhulgas garantii mittekohaldamise tingimused, on märgitud selliste toodete kirjeldustes, toote pakendil ja/või toodetega kaasas olevates garantiivihikutes ja/või juhendites.
- Pood märgib ja Klient mõistab ning kinnitab, et ta on teadlik, et Poes märgitud tooted ei pruugi vastata toodete tegelikule suurusele, kujule ja värvile Kliendi tehnilise varustuse (nt monitor või nutitelefon) omaduste tõttu.
- Klient nõustub, et esitades tellimuse elektrooniliselt Poes, kohustub ta tasuma tellimuses märgitud hinna kaupade eest.
- Hinnad Poes ja tellimuses on märgitud koos käibemaksuga (KM).
- Pood müüb kaupu, mis vastavad tellimuses määratud tingimustele. Juhul, kui Kliendile üle antud kaubad ei vasta teatud tellimuse nõuetele, peab Klient sellest viivitamatult teavitama Poodi e-posti teel või muude selle poolt määratud kanalite kaudu ning Pood kohustub võtma kõik meetmed olemasolevate puuduste kõrvaldamiseks, kui sellised puudused tekkisid Poe süül.
- Pood pakub kaupade ostmist koos kohaletoimetamisega Eesti Vabariigi territooriumil. Kui Kliendi valikul on kaupade kättetoimetamise koht määratud väljaspool Eesti Vabariiki ja (või) Euroopa Liitu, vastutab Klient ise tellimusega seotud maksude tasumise eest, sealhulgas, kuid mitte ainult, võimalike impordi-, tolli-, käibemaksu ja muude maksude eest, kui need on kohaldatavad.
- Tellimuse kohaletoimetamise kulud ja (või) muude kolmandate osapoolte teenuste kulud (kui kohaldatavad) ei sisaldu toote hinnas, välja arvatud juhul, kui Poes on selgelt märgitud ja teatatud, et teatud tingimustel on tellimuse kohaletoimetamine tasuta. Kohaldatavad tellimuse kohaletoimetamise kulud ja tingimused näidatakse ja esitatakse Kliendile tellimuse esitamise ajal.
- Toodetele võivad kehtida allahindlused, mis ei ole kumulatiivsed, välja arvatud juhul, kui konkreetse allahindluse või kampaania reeglid näevad ette teisiti ja see on selgelt sätestatud ning Poes välja kuulutatud.
- Poel on õigus muuta Poes näidatud toote hinda pärast seda, kui Klient on esitanud tellimuse, kui see on seotud Poe infosüsteemi tehniliste vigadega. Pood, olles muutnud Toote Hinda eelmainitud asjaoludel, teavitab sellest viivitamatult Klienti ja kooskõlastab nendega tellimuse edasise täitmise. Kui Klient ei nõustu selles punktis käsitletud hinnamuutusega, tühistatakse Kliendi tellimus ning juhul, kui Klient on juba tasunud Poele kauba hinna ja (või) tellimuse kohaletoimetamise kulud, tagastatakse kõik need tasutud summad Kliendile.
- Pood jätab endale õiguse igal ajal lisada ja/või tühistada pakkumisi, kampaaniaid või muuta Poes avaldatud toodete hindasid või mis tahes sisu või materjali Poes, rikkumata Kliendi õigusi.
POE KOHUSTUSED
- Pood kohustub müüma tooteid, millel on määratud aegumiskuupäev.
- Pood kohustub üle andma kaupu, mis on asjakohase kvaliteediga ja vastavad tellimuses määratud nõuetele.
- Pood kohustub andma Kliendile tellimuses määratud koguse kaupu. Pood ei vastuta juhtudel, kus üle antud kaupade kogus ei ole täpne Kliendi poolt tellimuses valesti esitatud andmete tõttu.
- Kõigil juhtudel annab Pood Kliendile kaubad, mis vastavad Tellimuses määratud kriteeriumitele.
- Juhtudel, kus tellimuses on ette nähtud teatud esemete komplekt, kohustub Pood andma kõik esemete komplekti kuuluvad esemed.
- Toodete müügiks esitamine Poes ei loo Poele mingeid kohustusi. Toodete ostu-müügi leping loetakse sõlmituks Kliendi ja Poe vahel hetkest, mil Klient saab Poelt automaatselt genereeritud elektroonilise teate vastuvõetud tellimuse ja selle eest saadud makse kohta.
- Pood kohustub austama Kliendi õigust privaatsusele seoses nende isikuandmetega, st töötlema Kliendi isikuandmeid ainult vastavalt Eesti Vabariigi õigusaktidega kehtestatud reeglitele ja korrale.
KLIENDI KOHUSTUSED
- Kliendil on õigus osta kaupu Poest vastavalt nendele reeglitele.
- Pärast oma konto loomist Poes kohustub Klient mitte edastama oma sisselogimisandmeid kolmandatele isikutele. Kui Klient kaotab oma sisselogimisandmed, peab ta sellest viivitamatult teavitama Poodi e-posti teel.
- Klient, kasutades Poodi, kohustub järgima neid reegleid ja muid Poes selgelt märgitud tingimusi ning mitte rikkuma Eesti Vabariigi õigusakte.
MAKSMISE KORD JA TINGIMUSED
- Klient tasub tellitud kaupade eest ühel Poes tellimise ajal määratud viisil.
- Kui klient on valinud ühe veebimakse meetoditest, kohustub ta tasuma tellitud kaupade eest viivitamatult, vastasel juhul kaotab ta õiguse nõuda kaupade tarnetingimuste rikkumist, kuna kaupade saadetist hakatakse Kliendi tellimuse järgi moodustama alles siis, kui Pood saab kaupade eest makse.
- Tellimuse eest genereeritakse elektrooniline arve ja saadetakse Kliendile Kliendi tellimuse ajal määratud e-posti aadressile, kui Pood saadab Tellimuse. Klient saab elektroonilise arve alla laadida ka oma kontole Poes sisse logides ja Tellimuse üksikasju vaadates.
KAUPADE SAATMINE JA KOHALETOIMETAMINE
- Klient kohustub kaupade tellimisel määrama kaupade kohaletoimetamise koha. Tellimus toimetatakse Kliendile kohale ühel Poes tellimise ajal määratud ja Kliendi poolt valitud viisil.
- Klient kohustub tellitud kaubad vastu võtma. Kui Klient esitab vale kohaletoimetamise asukoha, kuhu tellimus saadetakse, võtab ta endale vastutuse ja täiendavad saatmiskulud.
- Kaubad toimetab kohale Müüja või tema volitatud esindaja.
- Kaubad toimetatakse kohale pakendatult, arvestades nende olemust ja selleks, et kaubad oleksid kasutamiseks sobivad vastavalt nende otstarbele.
- Kui toote laovaru Müüja laos on näidatud toote kõrval, on see informatiivne laovaru teave, mis võib tellimuse töötlemise ajal muutuda ja ei garanteeri, et toode on tellimuse töötlemise ajal tegelikult Müüja laos olemas. Kui laovaru ei ole piisav, siis esitatakse Kliendile tootekirjelduses ligikaudne saatmisaeg.
- Poes esitatakse iga toote kohta teave tootekoguste ja kättesaamistingimuste kohta. Kui tellimus koosneb mitmest tootest, millest mõned on sel hetkel puudu, teavitatakse Klienti puuduvate toodete kättesaamistingimustest ja asjakohastest viivitustest.
- Tarneaeg arvestatakse tellimuse kuupäevast. Kui kaubad on laos, valmistatakse tellimus ette 1-2 tööpäeva jooksul (või pärast makse aktsepteerimist, kui on valitud ettemaks). Kui määratud toote kättesaamise tähtaeg on rohkem kui 3 tööpäeva, sellisel juhul peame tooma kaubad tarnijalt või tootjalt, ja kui määratud realiseerimistähtaeg on rohkem kui 10 tööpäeva, tähendab see, et tooteid valmistab toote tootja, ja sellist tellimust loetakse eriliseks Kliendi tellimuseks.
- Pood ei vastuta tellimuse kohaletoimetamise viivituste eest, mis on tingitud kulleriteenuse süüst, või kui Klient määras vale kohaletoimetamise asukoha, või tootja poolt Kliendile erilise tellimuse valmistamise viivituste tõttu.
- Kaupade kohaletoimetamise ajal on Kliendil õigus kulleri või postiljoni juuresolekul kontrollida, kas saadetis ei ole kohaletoimetamise ajal avatud või kahjustatud. Kui pakend oli transpordi ajal avatud või kahjustatud, peab Klient koos kulleri või postiljoniga koostama akti ja teavitama sellest Poodi e-posti teel.
- Kaupade kohaletoimetamise (transpordi) tasu arvutatakse vastavalt kaupade kaalule ja kohaletoimetamise kohale. Tasu arvutatakse automaatselt tellimisprotsessi käigus ja on nähtav enne tellimuse lõplikku kinnitamist.
KAUPADE TAGASTAMINE JA VAHETUS
- Pood kohustub vastu võtma defektsed kaubad ja asendama need kvaliteetsete kaupadega. Kui Poel ei ole sarnaseid kaupu, siis annab Pood Kliendile vastava väärtusega allahindluse järgmisele tellimusele või tagastab raha defektsete kaupade eest.
- Kliendil on õigus tagastada kvaliteetsed kaubad ilma selgitust andmata 14 päeva jooksul alates nende ostmisest. Sel juhul tasub transpordikulud Klient. Tagastatavad kaubad peavad olema kahjustamata, kasutamata, sama konfiguratsiooniga, originaalpakendis ja vastama muus osas ostmise ajal müügiks sobivale seisundile.
- Klient tasub kaupade tagastamise otsesed kulud (kaupade saatmiskulud), lisakulud, mis tulenevad saatmismeetodi valikust, kui ei valita Poe pakutud odavaimat, lihtsat meetodit, ja kaupade tagastamise kulud, kui kaupa ei saa nende eripära tõttu tagasi saata tavalise saadetisena.
- Kaupade tagastamine ei kehti pakendatud Kaupadele, mis on pärast kohaletoimetamist lahti pakitud ja mis ei sobi tagastamiseks tervisekaitse või hügieeni põhjustel.
- Kaupade tagastamine ei kehti Kaupadele, mis on valmistatud vastavalt Kliendi spetsiaalsetele juhistele, mis on toodetud arvestades Kliendi isiklikku valikut või juhist, või Kaupadele, mis on selgelt kohandatud Kliendi isiklikele vajadustele.
- Pood kohustub viivitamatult, kuid hiljemalt 14 tööpäeva jooksul alates kliendi teavitusest kaupade tagasilükkamise kohta, tagastama kõik tehtud maksed, sealhulgas kaupade kohaletoimetamise kulud, välja arvatud käesoleva osa punktis 9 määratud juhtudel. Pood teeb tagasimakse pangaülekandega Kliendi poolt määratud kontole.
- Kliendil, kes on saanud defektidega kaubad, on õigus esitada nõue, kuna Pood võtab teatud vastutuse müüdud kaupade eest.
- Nõue tuleb esitada kirjalikult, saates selle nende reeglite all määratud e-posti aadressile või täites spetsiaalse vormi. Nõuet uuritakse 14 päeva jooksul alates tagastatud kaupade kättesaamisest.
- Klient võib nõuda kaupade asendamist uutega, hinna alandamist või raha tagastamist kaupade tagasilükkamisel, kuid ainult juhul, kui defekt on oluline, välja arvatud juhtudel, kui Pood saab kiiresti asendada kaubad uutega, ilma defektideta.
- Kaupu, mis ei ole ostetud Poest või mis on tahtlikult või hooletult kahjustatud (mõjutatud lahtisest tulest, kõrgest temperatuurist, keemilistest ainetest, teravatest esemetest jne), või kui kaupade kasutamise või hoiustamise reegleid on rikutud, või kaupu on kasutatud valesti või mitte ettenähtud otstarbel, ei tagastata.
- Poel on õigus mitte vastu võtta Kliendi poolt tagastatud kaupu, kui Klient ei järgi kehtestatud kaupade tagastamise korda. Klient vastutab kaupade väärtuse vähenemise eest, mis on tingitud tegevustest või asjaoludest, mis ei ole vajalikud kaupade olemuse, omaduste ja komplektsuse kindlaksmääramiseks.
- Pood juhib Kliendi tähelepanu asjaolule, et juhul, kui omandatud kaubad vastavalt VÕS § 53 lg 4 p 7 5 p. kehtivatest õigusnõuetest on liigitatud kaupadeks, mis on pärast kohaletoimetamist lahti pakitud ja mis ei sobi tagastamiseks tervisekaitse või hügieeni põhjustel, saab Kliendi nõuet asendada ostetud nõuetekohase kvaliteediga kaubad analoogsete kaupadega või tagastada tasutud raha VÕS §-s 220 sätestatud põhjustel rahuldada ainult Poe eraldi nõusolekul.
KOMMENTAARIDE POSTITAMINE
- Kõik reeglid kommentaaride või arvustuste postitamiseks Poes on kehtestatud ja nende järgimist kontrollib Pood. Iga kommentaari või arvustuse postitamine Poes tähendab automaatselt nõustumist kõigi kehtestatud reeglitega kommentaaride ja arvustuste postitamiseks.
- Poel on kõigil juhtudel õigus eemaldada kommentaarid ja arvustused, mis rikuvad nii ettevõtte registreerimisriigi õigusakte, teiste isikute õigusi kui ka kommentaaride ja arvustuste postitamise reegleid. Samuti jätab ta endale õiguse eemaldada oma äranägemisel mis tahes sisu, mis on paigutatud Toodete kommentaaridesse ja arvustustesse.
- Iga isik, postitades oma kommentaari või arvustuse Poodi, kinnitab, et selline kommentaar või arvustus ei riku ega hakka rikkuma kolmandate isikute õigusi ning võtab vastutuse oma tegude eest, mis rikuksid eespool nimetatud kinnitusi.
LÕPPSÄTTED
- Kõik teated Poele tuleb esitada kasutades kontaktide lehel määratud andmeid või selleks otstarbeks loodud erivorme.
- Need reeglid on koostatud kooskõlas ettevõtte registreerimisriigi õigusaktidega.
- Nende reeglite alusel tekkivatele suhetele kohaldatakse ettevõtte registreerimisriigi seadust.
- Kõik nende reeglite rakendamisest tulenevad erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlused vastavalt ettevõtte registreerimisriigi seadustega kehtestatud korrale.
KONTORI AADRESS
Amsterdam LAB UAB
J. Jasinskio g. 4-15
Vilnius LT-01112
Registrikood: 306711293
Pangakonto: LT37 3500 0100 1744 2295
KLIENDITEENINDUSE KONTAKTID
E-post: ask@soranora.ee